תקנון - תנאי השירות

אנו מודים לך על כניסתך לאתר FunPlay.co.il של חברת סופר דופר א.ב.- חברת יבוא ושיווק מוצרים המותאמים לפעוטות, ילדים ונוער, במחירים המתאימים לכל כיס. אנו רוצים לאחל לכלל לקוחותינו חווית קניה מהנה, נוחה ומשתלמת.

כצרכנים אנו מחפשים מגוון רחב של מוצרים כדי לבחור מתוכם את הטוב ביותר במחירים המתאימים וחווית קנייה טובה ומהירה. 

לשם כך, נשמח להציג את תנאי הרכישה באתר FunPlay.co.il בכדי לקבל את השקיפות החברה בצורה פרטנית מדויקת ככל הניתן.

השימוש באתר ורכישת מוצרים דרך האתר מהווה את הסכמתו של הלקוח לתנאי התקנון החברה.

 

תנאי שימוש ותהליך הרכישה

⦁ הרכישה באתר מתבצעת בכרטיס אשראי בלבד.

⦁ הרכישה באתר תתבצע אך ורק  מעל גיל 18 ומעלה.

⦁ חברת סופר דופר א.ב. רשאית לשנות ולעדכן את מחירי המוצרים המצוינים 

באתר ואת דמי הטיפול והמשלוח ובלבד שהלקוח יחויב עפ"י המחירים והתנאים המופיעים באתר בעת הרכישה. בנוסף לכך, תוכל החברה לבטל רכישה של מוצרים אשר במחיריהם (כפי שצוין באתר) נפלה טעות והם אינם משקפים את ערך השוק של המוצר.

⦁ אספקת המוצרים תיעשה בין 3 עד 14 ימי עסקים (אלא אם צוין אחרת) מרגע 

אישור העסקה ע"י חברת האשראי. 

⦁ חברת סופר דופר א.ב. אינה אחראית למוצרים אשר הורכבו שלא על פי הוראות יצרן המצורפות.

⦁ מיד לאחר ביצוע הפעולה תבצע חברת סופר דופר א.ב. בדיקה ואימות פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי תינתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה או נדחתה. במידה ואושרה, תירשם ההזמנה במערכות החברה סופר דופר א.ב..

⦁ בעת ביצוע הזמנה של המוצר או שירות יש להקליד פרטים בסיסיים כגון, שם, כתובת, כתובת הדואר האלקטרוני, מספר טלפון/ פלאפון, מספר כרטיס אשראי, מספר תעודת זהות, מין ופרטים נוספים, אם ככל שידרשו.

*כדי שההזמה תבוצע במהירות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים אחרת לא נוכל להבטיח את ביצוע ההזמנה. דע: הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

⦁ חברת סופר דופר א.ב. אינה שומרת את פרטי כרטיסי האשראי, עם זאת סופר דופר א.ב. שומרת לעצמה את הזכות לשלוח הודעות/מיילים/ התראות מעת לעת ללקוחות האתר בדבר מבצעים כאלה ואחרים ואירועים כאלה ואחרים למי שאישר זאת במועד הרכישה. באם מכל סיבה שהיא ברצונך לבטל הרשאה זו, אנא שלח במייל- ⦁ SupportFunPlay@gmail.com בקשה כנ"ל.

⦁ האתר עומד בתקן אחיד לאבטחת מידע לעסקים והסליקה נעשית אצל ספק מוסמך  ומאובטח על ידי חברת "משולם- פתרונות תשלום".

⦁  החברה לא תישא באחריות בגין כל נזק אשר יגרם כתוצאה מתקלות ו/או שיבושים ו/או שגיאות ו/או אי דיוקים.

⦁  התמונות וסרטונים המוצגים באתר הם להמחשה בלבד.

⦁  המחירים המופיעים באתר הם לרכישה דרך האתר ובתשלום מידי בלבד, או בתשלום באמצעות הצעות מחיר על ידי עובד החברה וכד'.

⦁  פרוט האחריות, ביטול העסקה וכל מידע נוסף בנוגע לדבר מופיע באתר החברה.

⦁ תמיד נשמח לעמוד לשרותכם חברת סופר דופר א.ב. אתר –  FunPay.co.il   

מדיניות אספקה והרכבה

סופר דופר מספקת שירותי הובלה ואספקה לכל חלקי הארץ, על-פי מדיניותה זו:

א. זמן אספקה

1. זמן האספקה מרגע התשלום הינו עד 14 ימי עסקים.

2. במידה וחל חג בימים אלו, זמן האספקה עשוי להתארך.

ב. מוצר שאינו במלאי

1. במידה ומוצר אשר נרכש אינו נמצא במלאי, על החברה להודיע על כך לקונה בטלפון או בכל אמצעי אחר אשר סיפק לה הקונה.

1(א). מידע על זמן אספקתו של מוצר שאינו במלאי, יסופק מול הלקוח על-ידי החברה/סוכן המכירה.

2. במידה וחלק מהמוצרים שנרכשו נמצאים במלאי וחלק לא, הקונה יוכל לבחור באחת מהאפשרויות:
א) לקבוע אספקה של המוצרים שנרכשו אשר נמצאים במלאי והשלמת האספקה של המוצרים שאינם במלאי, לאחר שיהיו במלאי.
ב) לשמור את המוצרים הנרכשים שבמלאי עבור הקונה ולקבוע אספקה ברגע שכל המוצרים יהיו במלאי.

ג. עלות

העלות עבור משלוח מוצר הינה 49 ש"ח, לאיזורים שהם ברדיוס של 50 ק"מ ממיקום המחסנים שלנו. לאיזור רחוקים יותר, הסכום ייקבע בהתאם מול הלקוח ע"י החברה.

*ייתכן כי משלוח המוצר במושבים ובקיבוצים יגיע בתיאום מראש לנקודת איסוף במקום המגורים. הלקוח יקבל הודעה על הגעת המשלוח. מקרים אלו קיימים במקומות בהם אין אפשרות לשליח להגיע לבית הלקוח.

* העלות כוללת הובלה ואינה כוללת הרכבה, סכום ההרכבה ייקבע בהתאם מול הלקוח ע"י החברה.

ד. הרכבה

1. מוצרים המסופקים ללקוח, אשר דורשים פירוק והרכבה, יורכבו על-ידי איש מקצוע מטעם החברה.

1(א) עת ההרכבה יתואם על-ידי החברה מול הקונה.

אחריות

סופר דופר נותנת אחריות על כל המוצרים אותה היא מוכרת ולפיכך ישנה מדיניות הוגנת כלפי הלקוחות.

האחריות שלנו כוללת מדיניות החזרות וקבלת החזר כספי, אחריות על מוצר פגום ושירות תיקונים.

* משך האחריות עבור כל מוצר הינו 90 ימים מיום הרכישה.
* סופר דופר איננה אחראית על דהיית צבע של מוצר שהיה בשימוש/ שימוש שלא לפי הוראות השימוש בו.
* האחריות חלה על מוצר אשר נפתח והורכב על-ידי הגורם המספק מטעם החברה.

החזרות

ללקוח ישנה אפשרות להחזיר את המוצר שרכש מאיתנו, אשר סופק/לא סופק לו ולקבל החזר כספי בעבורו.

החזר כספי

א. עבור החזרת מוצר חדש שסופק, על-פי תנאים אלו, במטצבר:

1) הקונה החזיר את המוצר בשלמותו, ללא פגם או שימוש או שינוי.
2) המוצר נמצא באריזתו המקורית.
3) מחיר המוצר הינו מעל 300 ש"ח.
4) לא עברו 14 ימים קלנדריים מיום קבלת המוצר.

במידה והקונה עומד בתנאים שבסעיף א, יפעל כדלקמן:

א(1). על הקונה אשר מחזיר מוצר ומקבל החזר כספי בעבורו, לחתום על טופס אישור קבלת החזר כספי, אשר יסופק על-ידי החברה.
א(2). איסוף המוצר המוחזר, יתבצע על-ידי החברה ועל האיסוף ישולם סכום הובלה לפי איזור (מפורט במדיניות המשלוחים שלנו) על-ידי הלקוח.
א(3). במידה והקונה מעוניין לשלוח באופן עצמאי את המוצר לחברה, המוצר ייבדק על-ידי החברה ואם כל התנאים שבסעיף א מתקיימים, הקונה יקבל את ההחזר הכספי.

ב. עבור ביטול עסקה/רכישה, על-פי תנאים אלו:

1) מחיר המוצר הינו מעל 300 ש"ח.
2) לא עברו 14 ימים קלנדריים מיום רכישת המוצר.

ג. במקרה של החזרת מוצר שסופק, לא יוחזרו דמי משלוח והרכבה.

דמי ביטול עסקה/החזרה

5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם.

מוצר פגום

על אף שאנו מייבאים מוצרים איכותיים וחדשים, אנו מודעים כי אין מנוס מקרות מצב לעיתים שבו מוצר חדש שטרם שומש יכול להגיע עם פגם ייצור.

א. במקרה של פגם במוצר אנו לוקחים אחריות מלאה על כך ומחליפים את המוצר הפגום, באותו מוצר, אשר ייבדק ויאושר על ידינו טרם אספקתו.
א(1). זמן אספקת המוצר החדש הינו עד 7 ימי עסקים.
א(2). במידה ואותו סוג מהמוצר הפגום איננו במלאי, יוכל הלקוח להמתין עד שיהיה במלאי ולאחר מכן יסופק.
א(2א). במידה והלקוח אינו מעוניין במוצר החדש במקום המוצר הפגום, תינתן ללקוח אפשרות להזמין מוצר אחר במקומו ולהוסיף/לקבל את סכום ההפרש עבורו, או לקבל החזר כספי עבור המוצר הפגום.
א(3). בגין אספקת המוצר החדש, לא יצטרך הלקוח לשלם הובלה והרכבה.
א(4). בעת אספקת המוצר החדש, החברה תאסוף את המוצר הפגום.

ב. האחריות תחול על מוצר שטרם בוצע בו שימוש או שינוי כלשהוא.

תיקונים

סופר דופר מספקת שירות תיקוני תפר למוצריה.

א. מוצרים באחריות: תינתן אחריות מלאה וללא תשלום.
ב. מוצרים שאינם באחריות (מעל שנה): ישולם תשלום עבור התיקון.
ב(1). עלות התיקון הינה החל מ-50 ש"ח ותתואם על-ידי החברה מול הלקוח.